Ez vagyok én: Céline Dion /I Am: Céline Dion/
2024|102"|Dokumentum, Zenés, Életrajzi

 Ez vagyok én: Céline Dion /I Am: Céline Dion/

Az „Ez vagyok én: Celine Dion” kíméletlenül őszinte betekintést nyújt a legendás szupersztár küzdelmébe az életét megváltoztató betegséggel. A felemelő dokumentumfilm, amely egyben egy szerelmes levél is a rajongóknak, bemutatja a Celine Dion életét meghatározó zenét és az emberi lélek szívósságát.

Nincs hamis happy end, nincs mibe kapaszkodni. Csak egy erős nő van, aki nem hajlandó elengedni az álmait, és mindent megtesz azért, hogy újra valóra válthassa őket. Ám amikor épp közel kerül ehhez, a teste rögtön megbünteti érte. Nem tudjuk, mi lesz Céline Dion betegséggel vívott harcának kimenetele. A film végén csak egyben lehetünk biztosak: abban, hogy ő biztosan nem fogja feladni a küzdelmet. forrás
Mindenesetre rég láttam olyan filmet, ami ennyire a képernyőhöz szegezett. Pontosítok: rég láttam olyan karaktert, aki ennyire a képernyőhöz szegezett. forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://filmeknekunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2218446405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Facebook oldaldoboz

Creative Commons liszensz

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása